OFERTA
dotycząca usługi abonamentowej 24h
współfinansowana w ramach projektu
Wdrożenie innowacji przełomowych w firmie BOGMAR BB
dla

Ofertę przygotował:
Grzegorz Pączek
Kierownik ds. automatów wydających
kom: +48 539 539 770
mail: gpaczek@bogmar.net
25.05.2022
Bielsko-Biała

ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE
W odpowiedzi na wyzwania między innymi pandemii i obecnej sytuacji gospodarczej w tym:
- pomoc w rozwiązaniu problemu niedoboru pracowników
- zapewnienie stałości dostępu do niezbędnych produktów podstawowych pomocniczych w przedsiębiorstwach
- bezpieczne wydawanie produktów, narzędzi i urządzeń w firmach
- wygenerowanie oszczędności przez ograniczenie zapasów magazynowych
- dokładny monitoring przepływów produktów
- uproszczenie organizacji zaopatrzenia
- oszczędność czasu tzn ograniczenie do minimum działań związanych z obsługą wydań produktów
BOGMAR tworzy innowacje, które pozwalają firmom uniezależnić produkcję od deficytów pracowniczych oraz zacząć oszczędzać – ale nigdy kosztem bezpieczeństwa i satysfakcji pracowników.
Projekt zakłada nabycie specjalistycznych urządzeń oraz oprogramowania w celu wdrożenia innowacyjnej usługi odpowiadającej na wyzwania pandemii COVID-19.
Obejmuje on wdrożenie usługi dystrybucji produktów z dedykowanych i unikalnych automatów wydających oraz wdrożenie w nich funkcji przyjmowania zwrotnego produktów – specjalnego automatu wrzutowego z zaawansowanym monitoringiem.
Dodatkowo każdy z automatów wydających będzie wyposażony w dozownik do dezynfekcji rąk, co w znacznym stopniu przyczyni się do zachowania najwyższego stopnia bezpieczeństwa podczas procesu dystrybucji i zwrotów produktów do automatu.
Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020,
w którym instytucją pośredniczącą jest Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach działania 3.2 Innowacje MŚP.
OFERTA

AUTOMAT WYDAJĄCY D810
» cena abonamentowa katalogowa:
950 zł netto miesięcznie
» specjalna cena abonamentowa projektowa:
750 zł netto miesięcznie
*wartość rynkowa automatu: 56 000 zł netto

AUTOMAT WYDAJĄCY D1080
» cena abonamentowa katalogowa:
1150 zł netto miesięcznie
» specjalna cena abonamentowa projektowa:
900 zł netto miesięcznie
*wartość rynkowa automatu: 70 000 zł netto

+ WRZUTNIA
» cena abonamentowa katalogowa:
600 zł netto miesięcznie
» specjalna cena abonamentowa projektowa:
1 zł netto miesięcznie
*wartość rynkowa automatu: 18 000 zł netto
Dostawa na terenie Polski
500 zł
500 zł
Wprowadzenie bazy danych oraz konfiguracja IDS (konta pracowników, listy produktów, limity). Przygotowanie schematu załadunku automatu (2x)
700 zł
1 zł
Instalacja
900 zł
1 zł
Szkolenie z obsługi automatów
300 zł
1 zł
Szkolenie IDS
600 zł
1 zł
W przypadku zamówienia automatów w ramach projektu naliczona zostanie jedynie opłata za dedykowany transport
– 500 zł liczona dla każdego oddziału firmy osobno.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od momentu dostarczenia wszystkich niezbędnych danych tj:
» listy produktów wraz z wymiarami,
» listy pracowników,
» numerów kart wraz z ich odczytami
» akceptacji finalnej siatki bębna termin wynosi do 30 dni.
Cena zawiera pełny dostęp do automatów wydających oraz aplikacji IDS
– żadna z funkcjonalności aplikacji nie podlega dodatkowym opłatom.
Dodatkowo za każdy wydany 1000 zł na zakupy w Bogmar, naliczamy 10% rabatu oznacza to, że automat wydający może kosztować nawet 1 zł!
Proponowaną specjalną cenę projektową możemy zagwarantować przez 15 dni roboczych, po tym okresie istnieje możliwość aktualizacji oferty.
Sytuacja ta podyktowana jest sporym zainteresowaniem przedsiębiorców z województwa śląskiego projektem realizowanym przez Bogmar.
Ilość miejsc w projekcie ograniczona.
Filmy prezentujące działanie automatów:
https://youtu.be/c-QqbfOrunM
oraz link do artykułu który ukazał się w magazynie przedsiębiorcy – Podbeskidzie i Śląsk Cieszyński
https://www.bogmar.net.pl/wp-content/uploads/2022/02/bogmar_artykul_w_magazynie.pdf
Usługa abonamentowa to kompleksowa obsługa – od doboru optymalnych rozwiązań, przez instalację maszyn vendingowych, po ich monitorowanie i zaopatrzenia 24h/7.
Polega na monitorowaniu i uzupełnianiu produktów przez naszych wyspecjalizowanych mobilnych magazynierów. Automaty z powodzeniem wdrożyliśmy w zakładach produkcyjnych takich jak: Trouw Nutrition, Incom, MGL, KGHM, Smurfit Kappa, Fiat, Elektropoli, Brigstone, JSW Koks, Klingspor, Exide, Mars i wiele innych na terenie całej Polski oraz Europy.
CO WCHODZI W SKŁAD USŁUGI ABONAMENTOWEJ?

- kompleksowa oferta handlowa od środków ochrony pracy po materiały ścierne, pomocnicze oraz eksploatacyjne,
- monitoring 24h/7 i dostawa środków ochrony pracy, artykułów malarskich i spawalniczych, chemii technicznej, materiałów pomocniczych, narzędzi i wielu innych produktów przez wyspecjalizowanych, mobilnych magazynierów;
- automatyczna dystrybucję produktów wśród pracowników za pomocą najnowszej generacji maszyn vendingowych, które są przystosowane do wydawania wszelkiego rodzaju artykułów – od BHP po MRO;
- intuicyjne zarządzanie dystrybucją (przydziałami) i generowanie przejrzystych raportów, dzięki autorskiej aplikacji IDS.
oszczędności – dostępność magazynu 24h/7, niższe koszty utrzymania, oszczędność czasu na zamówieniach
i uzupełnianiu magazynów, zmniejszenie stanów magazynowych.
- doświadczenie od 1989 roku, a w dystrybucji produktów za pomocą automatów – od 8 lat,
udzielanie ulgi od wpłat na PFRON dla wszystkich produktów wydawanych za pomocą automatów
w usłudze abonamentowej,
- automaty wydające nawet za 1 zł miesięcznie w sytuacji zakupu produktów w naszej firmie,
DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?
Połączenie automatu wydającego ze zintegrowanym systemem dystrybucji (aplikacją IDS), pozwala na bardziej efektywne zarządzanie gospodarką magazynową, a także procesami zachodzącymi w firmie.
- Dostęp 24/7 – wydawanie produktów niezależnie od godzin pracy magazynu
- Magazyn pod kontrolą – ograniczenie zapasów magazynowych i dokładny monitoring przepływów produktów
- Zmniejszenie zużycia produktów nawet o 50% – dzięki pełnej kontroli pobrań i możliwości ustalania limitów odrębnie dla każdego pracownika
- Natychmiastowe generowanie raportów – możliwość tworzenia zestawień użytecznych dla działu zakupów, służby BHP, controllingu i księgowości
- Uproszczenie organizacji zaopatrzenia – stały dostęp do aktualnego stanu magazynu
- Oszczędność czasu – ograniczenie do minimum działań związanych z obsługà wydań
- Brak pomyłek – możliwość określenia konkretnych grup produktów do pobrania dla każdego profilu użytkownika
- Świadome pobranie – użytkownik, który wybrał zły produkt ma możliwość anulowania pobrania produktu, a transakcja nie zostanie zarejestrowana
- Dedykowana aplikacja IDS – zintegrowany system zarządzający automatem, do którego każdy uprawniony użytkownik ma dostęp z każdego miejsca, z każdego urządzenia z dostępem do Internetu
- Elastyczna konfiguracja – możliwe jest każdorazowe dostosowanie pojemności do aktualnych potrzeb eksploatacyjnych
- Autoryzowany serwis – w razie awarii serwis realizowany jest w max. 12 godzin od chwili stwierdzenia konieczności naprawy (w wybranych krajach Europy)
PRZEMYŚLANA BUDOWA
- łatwość serwisowania – maszyna jest wykonana z modułów, które można niezależnie wymieniać
- intuicyjność obsługi – dzięki dużemu wyświetlaczowi z wbudowanymi przyciskami dotykowymi
- wytrzymałość – wykonana ze stali maszyna jest odporna nawet na bardzo duże obciążenia
- oszczędność energii – troszczymy się o środowisko, dlatego możemy pochwalić się średnim zużyciem energii na poziomie 15W
niezależne funkcjonowanie od systemu operacyjnego – (dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej nie ma to znaczenia jakiego systemu używasz na swoim komputerze, smartfonie czy tablecie)
– maszyna współpracuje z systemami Windows i Linux- komfort i sprawność – w maszynach stosujemy drzwi asymetryczne, które zapewniają widok na wyświetlacz przy jednoczesnym dostępie do wnętrza urządzenia
KLUCZOWE FUNKCJE AUTOMATYCZNYCH MAGAZYNÓW

MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI LIMITÓW POBRAŃ
W zależności od stanowiska pracy lub indywidualnych potrzeb możemy określić limity pobrań produktów dla każdego pracownika, który posiada dostęp do urządzenia
PROWADZENIE EWIDENCJI DYSTRYBUCJI
Dzięki połączeniu automatu z serwerem, administrator systemu zyskuje stały dostęp do danych o dystrybuowanych produktach oraz do informacji o ilości poszczególnych produktów w maszynach. Dane te są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Panel administracyjny umożliwia generowanie i przeglądanie raportów z danymi, filtrowanymi według pożądanego kryterium, np. pracownika lub działu w firmie. System oferuje eksportowanie danych do arkusza kalkulacyjnego lub do plików obsługiwanych przez programy księgowe.
WSPÓŁPRACA Z WIELOMA TYPAMI KART
Interfejs identyfikujący użytkownika wyposażony jest w czytnik obsługujący większość standardowych kart zbliżeniowych. System umożliwia zintegrowanie urządzenia z rozwiązaniami niestandardowymi.
WIELE INTERFEJSÓW SIECIOWYCH
W zależności od infrastruktury sieciowej obiektu, urządzenie można podłączyć do serwera za pomocą interfejsu Ethernet, Wi-Fi lub modemu GSM.
MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY
Automat z ekranem i panelem dotykowym można rozbudowywać o jednostki pomocnicze nie posiadające panelu użytkownika.
WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE PRODUKTÓW
Oprogramowanie posiada funkcję zwrotów błędnie pobranych produktów, a także umożliwia również przekazywanie informacji o jakości zwracanego produktu.
APLIKACJA IDS
IDS – ZINTEGROWANY SYSTEM DYSTRYBUCJI
Wraz z automatem wydającym dostarczamy autorskie oprogramowanie IDS (Integrated Distribution System). Narzędzie to umożliwia łatwe zarządzanie danymi oraz szybką komunikację między serwerem, a maszynami dystrybuującymi produkty.
Aplikacja IDS pozwala wyświetlać przy użyciu przeglądarki internetowej, na dowolnym urządzeniu, szczegółowe informacje o pobraniach i aktualnych stanach magazynowych. IDS Jest dopasowany do specyfiki i potrzeb firm, reprezentujących wszystkie gałęzie przemysłu.
Połączenie oprogramowania z automatem wydającym zapewnia maksymalną kontrolę nad zużyciem artykułów w firmach produkcyjnych. W efekcie wzrasta jakość pracy w działach: zakupów, produkcji, BHP i controllingu w magazynie oraz wśród samych pracowników.
APLIKACJA IDS UMOŻLIWIA
zarządzanie poszczególnymi produktami, kategoriami produktów, firmami i dystrybutorami, pracownikami, kartami RFID, użytkownikami systemu oraz maszynami
definiowanie, generowanie i drukowanie dowolnych raportów
stały wgląd w stany magazynowe
automatyczne przekazywanie informacji o stanie systemu wskazanym osobom