Kontakt

OFERTA

dotycząca usługi abonamentowej 24h

współfinansowana w ramach projektu

Wdrożenie innowacji przełomowych w firmie BOGMAR BB

dla

Automaty projekt UE

Ofertę przygotował:

Grzegorz Pączek
Kierownik ds. automatów wydających
kom: +48 539 539 770
mail: gpaczek@bogmar.net

25.05.2022
Bielsko-Biała

Automaty projekt UE

ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE

W odpowiedzi na wyzwania między innymi pandemii i obecnej sytuacji gospodarczej w tym:

  • pomoc w rozwiązaniu problemu niedoboru pracowników
  • zapewnienie stałości dostępu do niezbędnych produktów podstawowych pomocniczych w przedsiębiorstwach
  • bezpieczne wydawanie produktów, narzędzi i urządzeń w firmach
  • wygenerowanie oszczędności przez ograniczenie zapasów magazynowych
  • dokładny monitoring przepływów produktów
  • uproszczenie organizacji zaopatrzenia
  • oszczędność czasu tzn ograniczenie do minimum działań związanych z obsługą wydań produktów

BOGMAR tworzy innowacje, które pozwalają firmom uniezależnić produkcję od deficytów pracowniczych oraz zacząć oszczędzać – ale nigdy kosztem bezpieczeństwa i satysfakcji pracowników.

Projekt zakłada nabycie specjalistycznych urządzeń oraz oprogramowania w celu wdrożenia innowacyjnej usługi odpowiadającej na wyzwania pandemii COVID-19.

Obejmuje on wdrożenie usługi dystrybucji produktów z dedykowanych i unikalnych automatów wydających oraz wdrożenie w nich funkcji przyjmowania zwrotnego produktów – specjalnego automatu wrzutowego z zaawansowanym monitoringiem.

Dodatkowo każdy z automatów wydających będzie wyposażony w dozownik do dezynfekcji rąk, co w znacznym stopniu przyczyni się do zachowania najwyższego stopnia bezpieczeństwa podczas procesu dystrybucji i zwrotów produktów do automatu.

Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020,
w którym instytucją pośredniczącą jest Śląskie Centrum Przedsiębiorczości, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach działania 3.2 Innowacje MŚP.

OFERTA

Automaty projekt UE

AUTOMAT WYDAJĄCY D810

» cena abonamentowa katalogowa:
1200 zł netto miesięcznie

» specjalna cena abonamentowa projektowa:

750 zł netto miesięcznie

 

*wartość rynkowa automatu: 68 000 zł netto

 

Automaty projekt UE

AUTOMAT WYDAJĄCY D1080

» cena abonamentowa katalogowa:
1440 zł netto miesięcznie

» specjalna cena abonamentowa projektowa:

900 zł netto miesięcznie

 

*wartość rynkowa automatu: 84 000 zł netto

 

Automaty projekt UE

+ WRZUTNIA

» cena abonamentowa katalogowa:
600 zł netto miesięcznie

» specjalna cena abonamentowa projektowa:

1 zł netto miesięcznie

 

 

*wartość rynkowa automatu: 18 000 zł netto

Dostawa na terenie Polski

500 zł

500 zł

Wprowadzenie bazy danych oraz konfiguracja IDS (konta pracowników, listy produktów, limity). Przygotowanie schematu załadunku automatu (2x)

700 zł

1 zł

Instalacja

900 zł

1 zł

Szkolenie z obsługi automatów

300 zł

1 zł

Szkolenie IDS

600 zł

1 zł

W przypadku zamówienia automatów w ramach projektu naliczona zostanie jedynie opłata za dedykowany transport
– 500 zł liczona dla każdego oddziału firmy osobno.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

 Od momentu dostarczenia wszystkich niezbędnych danych tj:

» listy produktów wraz z wymiarami,
» listy pracowników,
» numerów kart wraz z ich odczytami
» akceptacji finalnej siatki bębna termin wynosi do 30 dni.

Cena zawiera pełny dostęp do automatów wydających oraz aplikacji IDS
– żadna z funkcjonalności aplikacji nie podlega dodatkowym opłatom.

Dodatkowo za każdy wydany 1000 zł na zakupy w Bogmar, naliczamy 5% rabatu oznacza to, że automat wydający może kosztować nawet 1 zł!

Proponowaną specjalną cenę projektową możemy zagwarantować przez 15 dni roboczych, po tym okresie istnieje możliwość aktualizacji oferty.
Sytuacja ta podyktowana jest sporym zainteresowaniem przedsiębiorców z województwa śląskiego projektem realizowanym przez Bogmar.

Ilość miejsc w projekcie ograniczona.

Filmy prezentujące działanie automatów:
https://youtu.be/c-QqbfOrunM

 oraz link do artykułu który ukazał się w magazynie przedsiębiorcy – Podbeskidzie i Śląsk Cieszyński

https://www.bogmar.net.pl/wp-content/uploads/2022/02/bogmar_artykul_w_magazynie.pdf

 

 

 

Usługa abonamentowa to kompleksowa obsługa – od doboru optymalnych rozwiązań, przez instalację maszyn vendingowych, po ich monitorowanie i zaopatrzenia 24h/7.

Polega na monitorowaniu i uzupełnianiu produktów przez naszych wyspecjalizowanych mobilnych magazynierów. Automaty z powodzeniem wdrożyliśmy w zakładach produkcyjnych takich jak: Trouw Nutrition, Incom, MGL, KGHM, Smurfit Kappa, Fiat, Elektropoli, Brigstone, JSW Koks, Klingspor, Exide, Mars i wiele innych na terenie całej Polski oraz Europy.

CO WCHODZI W SKŁAD USŁUGI ABONAMENTOWEJ?

Automaty projekt UE
  • kompleksowa oferta handlowa od środków ochrony pracy po materiały ścierne, pomocnicze oraz eksploatacyjne,
  • monitoring 24h/7 i dostawa środków ochrony pracy, artykułów malarskich i spawalniczych, chemii technicznej, materiałów pomocniczych, narzędzi i wielu innych produktów przez wyspecjalizowanych, mobilnych magazynierów;
  • automatyczna dystrybucję produktów wśród pracowników za pomocą najnowszej generacji maszyn vendingowych, które są przystosowane do wydawania wszelkiego rodzaju artykułów – od BHP po MRO;
  • intuicyjne zarządzanie dystrybucją (przydziałami) i generowanie przejrzystych raportów, dzięki autorskiej aplikacji IDS.
  • oszczędności – dostępność magazynu 24h/7, niższe koszty utrzymania, oszczędność czasu na zamówieniach

    i uzupełnianiu magazynów, zmniejszenie stanów magazynowych.

  • doświadczenie od 1989 roku, a w dystrybucji produktów za pomocą automatów – od 8 lat,
  • udzielanie ulgi od wpłat na PFRON dla wszystkich produktów wydawanych za pomocą automatów

    w usłudze abonamentowej,

  • automaty wydające nawet za 1 zł miesięcznie w sytuacji zakupu produktów w naszej firmie,

DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

Połączenie automatu wydającego ze zintegrowanym systemem dystrybucji (aplikacją IDS), pozwala na bardziej efektywne zarządzanie gospodarką magazynową, a także procesami zachodzącymi w firmie.

  • Dostęp 24/7 – wydawanie produktów niezależnie od godzin pracy magazynu
  • Magazyn pod kontrolą – ograniczenie zapasów magazynowych i dokładny monitoring przepływów produktów
  • Zmniejszenie zużycia produktów nawet o 50% – dzięki pełnej kontroli pobrań i możliwości ustalania limitów odrębnie dla każdego pracownika
  • Natychmiastowe generowanie raportów – możliwość tworzenia zestawień użytecznych dla działu zakupów, służby BHP, controllingu i księgowości
  • Uproszczenie organizacji zaopatrzenia – stały dostęp do aktualnego stanu magazynu
  • Oszczędność czasu – ograniczenie do minimum działań związanych z obsługà wydań
  • Brak pomyłek – możliwość określenia konkretnych grup produktów do pobrania dla każdego profilu użytkownika
  • Świadome pobranie – użytkownik, który wybrał zły produkt ma możliwość anulowania pobrania produktu, a transakcja nie zostanie zarejestrowana
  • Dedykowana aplikacja IDS – zintegrowany system zarządzający automatem, do którego każdy uprawniony użytkownik ma dostęp z każdego miejsca, z każdego urządzenia z dostępem do Internetu
  • Elastyczna konfiguracja – możliwe jest każdorazowe dostosowanie pojemności do aktualnych potrzeb eksploatacyjnych
  • Autoryzowany serwis – w razie awarii serwis realizowany jest w max. 12 godzin od chwili stwierdzenia konieczności naprawy (w wybranych krajach Europy)

PRZEMYŚLANA BUDOWA

  • łatwość serwisowania – maszyna jest wykonana z modułów, które można niezależnie wymieniać
  • intuicyjność obsługi – dzięki dużemu wyświetlaczowi z wbudowanymi przyciskami dotykowymi
  • wytrzymałość – wykonana ze stali maszyna jest odporna nawet na bardzo duże obciążenia
  • oszczędność energii – troszczymy się o środowisko, dlatego możemy pochwalić się średnim zużyciem energii na poziomie 15W
  • niezależne funkcjonowanie od systemu operacyjnego – (dzięki wykorzystaniu przeglądarki internetowej nie ma to znaczenia jakiego systemu używasz na swoim komputerze, smartfonie czy tablecie)
    – maszyna współpracuje z systemami Windows i Linux

  • komfort i sprawność – w maszynach stosujemy drzwi asymetryczne, które zapewniają widok na wyświetlacz przy jednoczesnym dostępie do wnętrza urządzenia

KLUCZOWE FUNKCJE AUTOMATYCZNYCH MAGAZYNÓW

Automaty projekt UE
MOŻLIWOŚĆ PERSONALIZACJI LIMITÓW POBRAŃ

W zależności od stanowiska pracy lub indywidualnych potrzeb możemy określić limity pobrań produktów dla każdego pracownika, który posiada dostęp do urządzenia

 
PROWADZENIE EWIDENCJI DYSTRYBUCJI

Dzięki połączeniu automatu z serwerem, administrator systemu zyskuje stały dostęp do danych o dystrybuowanych produktach oraz do informacji o ilości poszczególnych produktów w maszynach. Dane te są aktualizowane w czasie rzeczywistym. Panel administracyjny umożliwia generowanie i przeglądanie raportów z danymi, filtrowanymi według pożądanego kryterium, np. pracownika lub działu w firmie. System oferuje eksportowanie danych do arkusza kalkulacyjnego lub do plików obsługiwanych przez programy księgowe.

 
 
WSPÓŁPRACA Z WIELOMA TYPAMI KART

Interfejs identyfikujący użytkownika wyposażony jest w czytnik obsługujący większość standardowych kart zbliżeniowych. System umożliwia zintegrowanie urządzenia z rozwiązaniami niestandardowymi.

 
 
WIELE INTERFEJSÓW SIECIOWYCH

W zależności od infrastruktury sieciowej obiektu, urządzenie można podłączyć do serwera za pomocą interfejsu Ethernet, Wi-Fi lub modemu GSM.

 
MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY

Automat z ekranem i panelem dotykowym można rozbudowywać o jednostki pomocnicze nie posiadające panelu użytkownika.

WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE PRODUKTÓW

Oprogramowanie posiada funkcję zwrotów błędnie pobranych produktów, a także umożliwia również przekazywanie informacji o jakości zwracanego produktu.

APLIKACJA IDS

IDS – ZINTEGROWANY SYSTEM DYSTRYBUCJI

Wraz z automatem wydającym dostarczamy autorskie oprogramowanie IDS (Integrated Distribution System). Narzędzie to umożliwia łatwe zarządzanie danymi oraz szybką komunikację między serwerem, a maszynami dystrybuującymi produkty.

Aplikacja IDS pozwala wyświetlać przy użyciu przeglądarki internetowej, na dowolnym urządzeniu, szczegółowe informacje o pobraniach i aktualnych stanach magazynowych. IDS Jest dopasowany do specyfiki i potrzeb firm, reprezentujących wszystkie gałęzie przemysłu.

Połączenie oprogramowania z automatem wydającym zapewnia maksymalną kontrolę nad zużyciem artykułów w firmach produkcyjnych. W efekcie wzrasta jakość pracy w działach: zakupów, produkcji, BHP i controllingu w magazynie oraz wśród samych pracowników.

APLIKACJA IDS UMOŻLIWIA

zarządzanie poszczególnymi produktami, kategoriami produktów, firmami i dystrybutorami, pracownikami, kartami RFID, użytkownikami  systemu oraz maszynami

definiowanie, generowanie i drukowanie dowolnych raportów

stały wgląd w stany magazynowe

automatyczne przekazywanie informacji o stanie systemu wskazanym osobom

Zapraszamy

           do współpracy!