ulgi PFRON

 

 

 

Automat do dystrybucji środków ochrony pracy BHPOMAT

Zapraszamy do zapoznania się z naszym nowym produktem służącym do wydawania środków ochrony pracy pracownika - BHPOMAT. Dzięki naszym automatom mogą uniknąć Państwo problemów z wydawaniem pracownikom rękawic roboczych, okularów ochronnych, zatyczek, półmasek oraz wielu innych produktów. Ponadto, dzięki zastosowaniu BHPOMATU zużycie produktów w zakładach spada od 20 do nawet 50%,  co przekłada się na znaczące oszczędności. 

 

NAJWAŻNIEJSZE ATUTY KORZYSTANIA Z BHPOMATU:

 

 

-stały dostęp do produktów 24h

 



 

-współpraca z kartami zbliżeniowymi pracowników

 

 

 

 

 

-oszczędności w zużyciu produktów oraz zmniejszenie kosztów

 

 


 

-własne połączenie internetowe do komunikacji z bazą danych

 




-ewidencjonowanie zużytych produktów

 




-automatyczne zarządzanie zaopatrzeniem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) Stały dostęp do produktów 24h

Stały dostęp do produktów i świadomość pracownika o automatycznym rejestrowaniu wydań przez urządzenie wpływa na naturalny proces usystematyzowania obiegu. Pracownik pobiera np. rękawice w momencie, gdy ich potrzebuje i nie tworzy zapasów oraz nie pobiera na cele prywatne.

 

2) Współpraca z kartami zbliżeniowymi pracowników

Automat odczytuje 99% używanych w zakładach pracy kart zbliżeniowych, które służą do ewidencjonowania czasu pracy pracownika. Dzięki temu nie ma potrzeby wprowadzania innych kart zbliżeniowych.

 

3) Oszczędności w zużyciu produktów oraz zmniejszenie kosztów

Wprowadzenie BPHOMATU działa bezpośrednio na zmniejszenie zużycia produktów. Przez 24-godzinne rejestrowanie pobrań pracownik ma świadomość o kontroli, co przekłada się na mniejszą liczbę pobrań. Ponadto, przypisanie konkretnych modeli produktów do pracownika minimalizuje ryzyko pobierania złych produktów które na niewłaściwym stanowisku mogą powodować zwiększenie zużycia.  BHPOMAT spełnia funkcję magazynu, dzięki czemu klient nie ponosi kosztów związanych z utrzymywaniem stanów magazynowych produktów, ponieważ odbiorca rozliczany jest z wydanych produktów przez automat.

 

4) Własne połączenie internetowe do komunikacji z bazą danych

BHPOMAT posiada własny modem GPRS, dzięki któremu działanie automatu nie jest uzależnione od wewnętrznej sieci firmowej, co eliminuje ewentualne problemy z dostępem do internetu. W przypadku powstania jakiejkolwiek awarii system informuje serwis o powstałym błędzie za pomocą połączenia internetowego.

 

5) Ewidencjonowanie zużytych produktów

Dzięki przesuwanemu systemowi szuflad z produktami, w momencie pobrania produktu  pracownik wkłada w jego miejsce  zużyty produkt, natomiast poprzez elektroniczne oznaczenie pozycji talerzy następuje identyfikacja zgodności włożonego produktu.

 

6) Automatyczne zarządzanie zaopatrzeniem

Dzięki własnemu połączeniu internetowemu wysyłane jest automatycznie powiadomienie za pomocą e-mail do osoby odpowiedzialnej za uzupełnianie automatu. Osoby odpowiedzialne za automat uzupełniają brakujące produkty do max. 24h

 

 

 

 

POZIOMY  DOSTĘPNOŚCI PRODUKTÓW DLA UŻYTKOWNIKÓW

  1. UŻYTKOWNIK 1 – PRACOWNIK

Poziom dostępności produktów dla pracownika można ustalać w dowolnej konfiguracji, również mamy możliwość ustalenia minimalnych odstępów czasowych od ostatniego pobrania np. dzień, dwa, trzy, tydzień, miesiąc, przykład konfiguracji poniżej.

Mamy do dyspozycji w BHPOMAT 10 szuflad a w nich; rękawice skórzane, powlekane, nakrapiane, okulary ochronne, zatyczki, półmaski P1.

 

PRACOWNIK 1

może pobierać rękawice skórzaną (DZ*) i nakrapianą (G*) oraz okulary (M*)

 

PRACOWNIK 2

może pobierać rękawice powlekane (T*), półmaski (T*) oraz zatyczki (G*)

 

PRACOWNIK 3

może pobierać rękawice skórzane (G*), nakrapiane (T*) i powlekane (M*) oraz okulary (T*).

 

*UWAGA litery w nawiasie określają odstęp czasowy od pobrania do pobrania (G)- godzina, (DZ)- dzień, (T)- tydzień, (M)- miesiąc

 

2) UŻYTKOWNIK 2 - KIEROWNIK

Poziom dostępności produktów dla kierownika  jest nieograniczony a jeżeli zaistnieje potrzeba może on również zdefiniować poziomy dostępu.

3) UŻYTKOWNIK 3 - OSOBY NADZORUJĄCE

Dzięki oprogramowaniu współpracującemu z automatem wyznaczone osoby mają dostęp do danych przez platformę internetowej. Platforma daje możliwość sprawdzenia liczby wydanych produktów w poszczególnych urządzeniach i tworzenia raportów oraz eksportowania wyników do arkusza kalkulacyjnego lub  dokumentu pdf.

 

 

 

ZASADY DZIAŁANIA

Rozpoznanie użytkownika

Użytkownik, zidentyfikowany za pomocą karty zbliżeniowej, uzyskuje dostęp do produktów przypisanych do jego osoby.

Wybór operacji

Po zidentyfikowaniu użytkownika następuje wybranie artykułu we wskazanej ilości. System odblokowuje odpowiednią szuflady. Automat zapala kontrolki artykułów możliwych do pobrania produktu na kolor zielony.

Pobranie produktu

Otwarcie kasety oznaczonej kontrolką w kolorze zielonym, wyciągnięcie produktu oraz włożenie zużytego produktu w miejsce pobranego.

 

PARAMETRY TECHNICZNE I MOŻLIWOŚCI URZĄDZENIA

Dane techniczne:

  • Wysokość : 186 cm.
  • Szerokość : 109 cm.
  • Głębokość : 88 cm.
  • Waga : 357 kg.
  • Średni pobór mocy przez automat jest poniżej 120W, w trybie energooszczędnym (automat przechodzi w ten tryb o ustalonej godzinie) poniżej 40W , maksymalny  pobór jest poniżej 350W.

 

Automat wyposażony jest w 10 dysków talerzowych. Talerze posiadają regulowane przegródki, co pozwala umieścić od 6 do 36 produktów na jednym talerzu. Maksymalna ilość produktów w jednym urządzeniu - 360. Nasz innowacyjny system pozwala łączyć z sobą szeregowo automaty, co pozwala w jednej lokalizacji umieścić więcej automatów z jedną jednostką zarządzającą.  Urządzenie posiada moduł GPRS. Kamera nagrywająca 640x480.

Przykładowy filmik z działania automatu dostępny na:

ZOBACZ FILM  http://www.youtube.com/watch?v=Y_eLIxoXi3I

 

Liczba niezbędnych urządzeń i sposób konfiguracji oraz  ewentualne koszty określane są przez  naszych pracowników za pomocą  przeprowadzonych testów produktów, analiz zużycia, liczby użytkowników, lokalizacji stanowisk pracy.

 


Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe "BOGMAR"
Bogusława Jolanta Bryczek Import-Export

43-300 Bielsko - Biała ul. Sobieskiego 160

tel. 33 812-32-48 , 33 811-89-10,
fax. 33 811-89-12, kom. 602 580 380
http: www.bogmar.net
e-mail: bogmar@bogmar.net

obuwie robocze

Powered by: www.CDX.pl
In order to view this page you need JavaScript and Flash Player 10+ support!